Att inte bry sig?

Jag känner mig så ledsen och uppgiven:( Hyn tar kol på mig!! Det känns som om jag inte klarar mer men det gör jag.. Nu ska jag inte överdriva men allt känns skit!

Har testat allt för att inte klämma och för att förhindra de finnar som kommer... Ska jag testa att inte bry mig? Sminka över skiten och inte bry mig?? Jag behöver prata med ngn som förstår men alla bara viftar bort detta "problem" och är trötta på mitt tjat om huden.
Ska jag testa att inte bry mig? Återkommer om resultat!

ACO täckstift som jag skrev om i tidigare inlägg och den där tonern av samma märke funkar bra! Först inbillade jag mig att mer finnar kom av stiftet men det måste vart inbillning för det var riktigt bra sen!!

Vad ska jag göra för att må bättre??
Vill ta en isbit eller liknande och lägga mot ett sår,  en avlång grop som inte tycks läka. Har haft den i ngn vecka och börjar bli riktigt orolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0