Ska aknen vinna? Nej!

Det är lättare skrivet än gjort, jag vet! Men jag tänker ändå försöka gå ut och vara normal. orkar inte gömma mig längre! Det kommer vara svårt men det kommer gå. Det måste gå.
Nu låter det kanske som om jag suttit inne hela sommaren men det har jag inte faktiskt! Men till en viss del och missat mkt kul saker:( Men ska försöka skärpa till mig nu... Eller kanske inte skärpa till mig för man måste få vara ledsen men liksom nu har jag sörjt och kommer säkert att göra det igen men... Jag har egenltligen inte mkt akne, en grop och lite finnar som ibland är sår. Jag får panik ibland när jag ser mig i spegeln men ska försöka hålla ut. Har ju haft bra perioder i sommar, så får hoppas att det kommer fler.
Bland det värsta måste vara att acceptera sig själv, jag kan inte acceptera detta, så känns det. Men jag antar att jag får gå ut och le och se ut som världens självsäkraste, ja det får nog bli så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som tänker så. Blir avundsjuk att du är så stark! har du bara ett ärr? (alltså en grop)? isåfall borde du vara lycklig.. hade gjort vad som helst för att inte ha mina ärr. aknen du har kommer ju försvinna. men ärr däremot försvinner aldrig.. och det är de som plågar mig mest :(

2010-07-29 @ 20:13:50
URL: http://javlaakne.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack vad glad jag blir.. min hud läker dock inte åt det bättre utan åt det sämre. mina gropar blir bara värre och värre. men du hade inga ärr/gropar alls?

2010-07-30 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0